Martorii lui Iehova



Mergeam acum cateva zile pe strada cand, deodata vine o femeie la mine si imi da niste pliante de genul: “Ti-e frica de IAD?”. Initial nu stiam despre ce este vorba, dar a inceput ea sa-mi explice ca oamenii dupa ce mor ori se duc spre viata vesnica, ori mor de tot (adica ajung in iad). La un moment dat, mi-a spus ca ma invita nu-stiu-unde la ora 10:00 a doua zi, la o intalnire a Martorilor lui Iehova, sa ne rugam si nu mai stiu ce.

Incerca ea sa-mi mai explice ca Dumnezeu iubeste o singura religie, ca nu trebuie sa ne jertfim acum pentru ca a facut-o Iisus acum 2000 de ani, plus multe alte chestii de genul asta. Am refuzat-o politicos (i-am zis ca n-am timp sa vin la intalnirea lor de batranei nebuni) si am rugat-o sa ma scuze ca ma grabesc si ma ploua (afara turna cu galeata). Femeia a inteles si a spus ca ma va invita cu alta ocazie la intrunire.

Imediat ce ajung acasa, il intreb pe nenea Gugăl ce zice despre martorii lui Iehova. Eu stiam cate ceva despre ei, dar nu eram sigur de informatii. El imi spune asa:

- este o secta neoprotestanta destul de periculoasa, aparuta in stil barbar in Romania dupa 1989, cand mai totul era permis

- activitatea lor se desfasoara in temple numite Sali ale Regatului, se fac intruniri de 3 ori pe saptamana in care se discuta diverse chestii despre „biblia” lor.

- martorii sunt bine organizati, rabdatori, convingatori si sunt in stare sa mai bata inca o data la aceeasi usa chiar daca au fost respinsi nepoliticos. Fiecare dintre ei are un anumit teritoriu care trebuie acoperit si trebuie sa converteasca un anumit numar de persoane

- scot lunar sau bilunar tot felul de reviste cu tot felul de indemnuri si poze cu tineri fericiti, pentru ca in conceptul lor martorii sunt vesnic tineri

- se considera crestini, singura religie adevarata, se inchina la adevaratul Dumnezeu caruia ii place sa i se spuna Iehova

- pentru ei nu exista Craciun, Paste, zile de nastere, sau onomastica. Pentru ei Iisus s-a nascut pe 1 octombrie si a murit pe un … stalp. Pentru ei crucea este folosita numai de religiile false, iar primii crestini (cica) nu foloseau si nu venerau crucea

- ei spun ca cei care au ajuns Martori ai lui Iehova, au ajuns mai aproape de Dumnezeu. Si dupa ce vor muri toti pacatosii (ne spun ca va veni Satan sa ne omoare pe toti), se vor intoarce pe Pamant, in noul Paradis, numai martorii. Ei spun ca pana in 2030 pe Terra va mai fi numai Paradisul celor care au devenit martori. Vor exista numai ei si viata lor vesnica.

Ok. Probabil v-am facut curiosi, probabil v-am speriat, probabil v-am indreptat spre ei (chiar nu-mi doresc sa fac asta), dar un lucru e sigur. N-am reusit sa vad despre ce e chestia aia cu frica de iad, pentru ca imediat ce am ajuns acasa si am aruncat-o nepasator pe o masa a vazut-o mama si a inceput s-o rupa. De aici cred ca a venit si curiozitatea mea cu Martorii astia :)

Sfat: Pastrati-va religia pe care o aveti pentru ca, desi alte religii par mai interesante la prima vedere, ascund foarte multe lucruri.

Pe acelaşi subiect

Nu avem bre'

Tag-uri: , , , ,

602 raspunsuri la “Martorii lui Iehova”

  1. MARIUS says:

    Atunci de ce se botează!!!???
    ASTA E INTREBAREA TA CLAUDIU….OK INTELEG CE VREI SA ZICI… CE VREAU EU SA ZIC ESTE CA BOTEZUL ERA UN SEMN ,UN SIMBOL AL DECIZIEI CUIVA DE A INCEPE UN MOD DE VIATA O ALEGERE IAR BOTEZUL ERA ACEST SEMN…. IN I PETRU 3:21 V 21. Iar această mântuire prin apă închipuia botezul, care vă mântuieşte astăzi şi pe voi, nu ca ştergere a necurăţiei trupului, ci ca deschiderea cugetului bun către Dumnezeu, prin învierea lui Iisus Hristos,
    CEI CARE CRED ….SE LASA BOTEZATI ….NU CEI CARE NU CRED
    Deci cei ce au primit cuvântul lui s-au botezat şi în ziua aceea s-au adăugat ca la trei mii de suflete. FAPTELE APOSTOLILOR 2 :41
    FAPTELE APOSTOLILOR 8:36
    Şi, pe când mergeau pe cale, au ajuns la o apă; iar famenul a zis: Iată apă. Ce mă împiedică să fiu botezat?
    37. Filip a zis: Dacă crezi din toată inima, este cu putinţă. Şi el, răspunzând, a zis: Cred că Iisus Hristos este Fiul lui Dumnezeu.
    IAR IN LEGATURA CU DIVINITATEA LUI ISUS CA DUMNEZEU CRED CA ESTI IN STARE SA SUSTI CU CE CREZI TU NU CU CE CRED ALTI IN SCRIERILE LOR EU NU AM GASIT IN BIBLIE NICI CA ISUS ESTE NUMIT DUMNEZEU ATOTPUTERNIC NICI CA E O TREIME DE ZEI NICI MACAR TERMENUL DE TRINITATE CU TOATE CA CEI MAI MARI TEOLOGI ORTODOCSI SE FOLOSESC DE CATEVA VERSETE CARE NICI PE DEPARTE NU DOVEDESC ASTA CA DE EXP….CA SPIRITUL SFANT ESTE PERSONALIZAT IN BIBLIE CA PERSOANA(MANGAIETORUL.CA INVATA,VORBESTE,,AUDE)DAR SA NU UITAM CA SI IN ALTE VERSETE SE VORBESTE DE SPIRITUL SFANT CA UNI OAMENI AU FOST UMPLUTI CU EL,BOTEZATI CU EL,UNSI CU EL IAR ACESTE REFERIRI NU SUNT NICIDECUM ADECVATE UNEI PERSOANE IAR SA NU UITAM CA BIBLIA FOLOSESTE MULTE FIGURI DE STIL PERSONIFICAND PACATUL ,MOARTEA ,APA,SANGELE…..IAR ISUS ESTE DUMNEZEU BIBLIA ZICE ASTA CHIAR IN PROFETI DE ISAIA 9:5,6 DAR ESTE O DISTINCTIE ATAT DE CLARA SI SUNT ATAT DE MULTE DOVEZI CA ISUS E DIFERIT DE TATAL IN TOT …..ISUS ESTE CHIPUL LUI DUMNEZEU, FIUL LUI DUMNEZEU,INTAI NASCUT DIN TOATA FAPTURA,NUMAI TATAL STIE ORA SFARSITULUI VEACULUI,ISUS MAI MIC CA DUMNEZEU,STA LA DREAPTA LUI DUMNEZEU,FIUL SE VA SUPUNE TATALUI,DUMNEZEU ESTE CAPUL LUI ISUS,ISUS ESTE AL LUI DUMNEZEU,ISUS SA RUGAT LUI DUMNEZEU,ISUS L-A LAUDAT PE DUMNEZEU,ISUS L-A NUMIT PE DUMNEZEUL ATOTPUTERNIC DUMNEZEUL LUI,ERA PLACUT INAINTEA LUI DUMNEZEU,DUMNEZEU L-A UNS PE ISUS CU DUH,ISUS VORBEA CE L-A INVATAT DUMNEZEU (MARCU 13:32,IOAN 14:28,F.A 7 55,56,I CORIN 15:28,1 CORIN11:3,COLOSENI1:15-18,I CORIN3:23,LUCA6:12,LUCA10:21,MARCU 15:34,LUCA2:62,F.A 10:38,SI SUNT MULTE ALTE VERSETE …. AM CATEVA INTREBARI LA CARE SA MEDITEZI : 1 A REVARSAT DUMNEZEU SPIRITUL SFANT ASUPRA LUI INSUSI?
    2 UNDE SE AFLAU TATAL,FIUL,SI SPIRITUL SFANT LA BOTEZUL LUI ISUS?
    3 ESTE OARE POSIBIL CA DUMNEZEU SA FIE ISPITIT?
    PENTRU MINE EXISTA LA FEL CUM ZICE ADEVARUL DIN GURA LUI DUMNEZEU …”Totuşi, pentru noi, este un singur Dumnezeu, Tatăl, din Care sunt toate şi noi întru El; şi un singur Domn, Iisus Hristos, prin Care sunt toate şi noi prin El.” UNU + UNU FAC DOI NU?
    NU TREI

    CREZUL ATANASIAN ZICE:
    TATAL ESTE DUMNEZEU,
    FIUL ESTE DUMNEZEU,
    SPIRITUL SFANT ESTE DUMNEZEU.
    SI TOTI NU SUNT TREI DUMNEZEI DOAR UNUL SINGUR…..
    (ACEASTA DOCTRINA A FOST ADOPTATA DUPA 300 DE ANI DE LA MOARTEA DOMNULUI NOSTRU ISUS CONSILIUL DE LA NICEA 325 EN )CE CREDEAU INAINTE DE ACEASTA DOCTRINA ?CRESTINI SI EVREI? EVREI CREDEAU….ASCULTA ISRAELE IAHVE ESTE SINGURUL DOMN…DEUTERONOM 6:4
    CRESTINI CREDEAU ….DUMNEZEU ESTE UNUL SINGUR…GALATENI 3:20 I CORINTENI 8:4-6 NU ESTE DECAT UN SINGUR DUMNEZEU…..

    CINE MODIFICA BIBLIA NU CEI CARE SPUN CE NU E IN EA?….SI O FAC SA PARA ALTFEL PRIN VORBE NU PRI DOVEZI …..ADEVARUL ESTE UNUL SINGUR …O SINGURA CREDINTA ,UN SINGUR BOTEZ…..IAR DUMNEZEU IMI FACE DECUNOSCUT ASTA FIINDCA VREAU DIN TOATA INIMA MEA…..(EU AM DAT LA TEOLOGIE SI STIU CUM E IN ORTODOCSISM STIU INVATATURA STIU DOCTRINA STIU CREZUL….)NU POT FI INSELAT….DUMNEZEU IMI CUNOASTE INIMA BINE…..

  2. MARIUS says:

    6 Isus: asemenea lui Dumnezeu; divin
    Ioan 1:1 — „şi Cuvântul era un dumnezeu (asemenea lui Dumnezeu; divin)“
    Gr.: καὶ θεὸς η̉̃ν ὁ λόγος (kai theós en ho lógos)
    1808 „şi cuvântul era un dumnezeu“ The New Testament,
    in An Improved Version,
    Upon the Basis of Archbishop
    Newcome’s New Translation:
    With a Corrected Text, Londra.
    1829 „şi Logosul era un dumnezeu“ The Monotessaron; sau
    The Gospel History, According
    to the Four Evangelists, vol. 1,
    de John S. Thompson, Baltimore.
    1864 „şi un dumnezeu era Cuvântul“ The Emphatic Diaglott
    (J21, text interliniar), de Benjamin
    Wilson, New York şi Londra.
    1879 „şi Cuvântul era un dumnezeu“ La Sainte Bible, Segond-Oltramare,
    Geneva şi Paris.
    1928 „şi Cuvântul era o fiinţă divină“ La Bible du Centenaire, Société
    Biblique de Paris.
    1935 „şi Cuvântul era divin“ The Bible — An American
    Translation, de J. M. P. Smith
    şi E. J. Goodspeed, Chicago.
    1950 „şi Cuvântul era un dumnezeu“ New World Translation
    of the Christian Greek
    Scriptures, Brooklyn.
    1975 „şi un dumnezeu (sau: era Cuvântul“ Das Evangelium nach Johannes,
    de natură divină) de Siegfried Schulz, Göttingen,
    Germania.
    1978 „şi de natură divină era Logosul“ Das Evangelium nach Johannes,
    de Johannes Schneider, Berlin.
    1979 „şi un dumnezeu era Logosul“ Das Evangelium nach Johannes,
    de Jürgen Becker, Würzburg,
    Germania
    Aceste traduceri în engleză, franceză şi germană folosesc cuvinte ca „un dumnezeu“, „divin“ sau „de natură divină“ deoarece cuvântul grecesc θεός (theós) este un nume predicativ la singular, plasat înaintea verbului şi neprecedat de articol hotărât. Cuvântul theós este fără articol. Dar Dumnezeul alături de care era la început Cuvântul, sau Logosul, este desemnat prin expresia grecească ὁ θεός, adică theós precedat de articolul hotărât ho. Aici theós este însoţit de articol. Construcţia alcătuită din substantiv şi articol indică o individualitate, o personalitate, în timp ce un nume predicativ la singular, nearticulat, care precedă verbul, indică o calitate a cuiva. Prin urmare, afirmând că Cuvântul, sau Logosul, era „un dumnezeu“ sau „divin“ sau „asemenea lui Dumnezeu“, Ioan nu a vrut să spună că Cuvântul era Dumnezeul cu care era. El a menţionat pur şi simplu o anumită calitate a Cuvântului, sau a Logosului, fără a-l identifica însă cu Dumnezeul însuşi, ca şi cum ar fi unul şi acelaşi Dumnezeu.
    În Sfintele Evanghelii (Editura Presa Bună, Iaşi, 1997) se spune în nota de subsol de la Ioan 1:1: „Deoarece Dumnezeu este fără articol, după gramatica limbii greceşti este nume predicativ, iar Cuvântul este subiect. Prin această afirmaţie nu se intenţionează identificarea Cuvântului cu Dumnezeu, ci se indică natura divină a Cuvântului“.
    În textul grecesc există multe nume predicative la singular, fără articol şi care precedă verbul, ca de exemplu în Marcu 6:49; Ioan 8:44; 10:1. În aceste locuri, traducătorii pun de obicei articolul nehotărât „un“ sau „o“ înaintea numelui predicativ pentru a scoate în evidenţă o calitate sau o particularitate a subiectului. Din moment ce în aceste pasaje s-a putut insera articolul nehotărât înaintea numelui predicativ, la fel de bine se poate insera şi articolul nehotărât „un“ înaintea lui θεός nearticulat din Ioan 1:1, rezultând: „un dumnezeu“. Sfintele Scripturi confirmă corectitudinea acestei traduceri.
    În articolul intitulat „Qualitative Anarthrous Predicate Nouns: Mark 15:39 and John 1:1 (Valoarea adjectivală a numelor predicative nearticulate: Marcu 15:39 şi Ioan 1:1)“, publicat în Journal of Biblical Literature, vol. 92, Philadelphia, 1973, p. 85, Philip B. Harner spunea că în propoziţii ca aceea din Ioan 1:1 „numele predicativ nearticulat şi care precedă verbul are în esenţă valoare adjectivală. El indică faptul că logosul are natura lui theos. Nu există nici un temei în baza căruia să considerăm numele predicativ theos articulat“. La pagina 87 a lucrării sale, Harner trage următoarea concluzie: „Cred că în Ioan 1:1 valoarea adjectivală a numelui predicativ este atât de evidentă, încât nu putem considera substantivul ca fiind articulat“.

  3. Alex
    Twitter:
    says:

    voi martori lui Iehova nu aveti sfanta impartasanie care este in biblie da si sfanta spovada si preotia nu o aveti nu credeti in purgatoriu nul aveti pe papa care papa este conducatorul crestinismului este urmasul sf petru da nu sunteti relegia adevarata din cauza asta .

  4. Alex
    Twitter:
    says:

    cine nul are pe papa nu este cu dumnezeu .

  5. Alex
    Twitter:
    says:

    catolic inseamna religia universala este adevarata religie a lui dumnezeu da .

  6. Andrei says:

    Nu, trebuie sa iti explic.
    Ortodox, cuvant compus, vine de la “orto”, care inseamna “drept”, si de la “dox” a carui semnificatie este “doctrina”, “religie”. Le pui una langa alta si… intelegi tu. Catolic, cu toate ca inseamna universal, este o religie mai mult sau mai putin derivata de la ceea ce propovaduia Hristos. De xemplu., cand a pomenit El de purgatoriu?

  7. MARIUS says:

    Adevărul despre Tatăl, Fiul şi spiritul sfânt
    CEI CARE cred în Trinitate (Treime) spun că Dumnezeu este format din trei persoane: Tatăl, Fiul şi Spiritul Sfânt. Ei consideră că toţi trei sunt egali, atotputernici şi fără început. Conform doctrinei Trinităţii, Tatăl este Dumnezeu, Fiul este Dumnezeu, iar Spiritul Sfânt este Dumnezeu şi, totuşi, nu există decât un singur Dumnezeu.
    Mulţi adepţi ai Trinităţii recunosc că nu pot să explice această doctrină, dar cred că Trinitatea este o învăţătură biblică. Este demn de remarcat că termenul „Trinitate“ nici măcar nu apare în Biblie. Dar găsim oare în Biblie ideea de Trinitate? Pentru a afla răspunsul, să analizăm un verset folosit deseori de cei care susţin Trinitatea.

    „CUVÂNTUL ERA DUMNEZEU“
    În Ioan 1:1 se spune: „La început era Cuvântul şi Cuvântul era cu Dumnezeu şi Cuvântul era Dumnezeu“ (Cornilescu, 1996). În acelaşi capitol, apostolul Ioan arată cu claritate că Isus este „Cuvântul“ (Ioan 1:14). Întrucât Cuvântul este numit Dumnezeu, unii au ajuns la concluzia că atât Fiul, cât şi Tatăl aparţin aceluiaşi Dumnezeu.
    Să reţinem însă că, iniţial, această parte a Bibliei a fost scrisă în greacă. Mai târziu, ea a fost tradusă şi în alte limbi. Totuşi, unele traduceri ale Bibliei nu au redat această propoziţie prin „Cuvântul era Dumnezeu“. De ce? Pe baza cunoştinţelor lor de greacă biblică, traducătorii respectivi au înţeles că ea trebuia tradusă altfel. Cum? Iată câteva exemple: „Logosul [Cuvântul] era divin“ (A New Translation of the Bible); „Cuvântul era un dumnezeu“ (The New Testament in an Improved Version); „Cuvântul era cu Dumnezeu şi era de aceeaşi natură cu el“ (The Translator’s New Testament). Potrivit acestor traduceri, Cuvântul nu este Dumnezeul însuşi (Pentru o analiză a regulilor gramaticale greceşti care se aplică versetului din Ioan 1:1, vezi “Trebuie să crezi în Trinitate?”). Datorită poziţiei sale superioare printre creaturile lui Iehova, Cuvântul este numit „un dumnezeu“. Termenul „dumnezeu“ folosit aici înseamnă „puternic“.

    CAUTĂ DOVEZI SUPLIMENTARE
    Majoritatea oamenilor nu cunosc limba greacă folosită în Biblie. Aşadar, cum putem şti ce a vrut să spună în realitate Ioan? Gândeşte-te la următorul exemplu: un profesor le predă elevilor săi o lecţie. Elevii înţeleg însă diferit explicaţia. Ce pot face ei în această situaţie? Îi pot cere profesorului mai multe informaţii. Fără îndoială, cu cât cunosc mai multe lucruri despre acel subiect, cu atât îl pot înţelege mai bine. În mod asemănător, pentru a înţelege semnificaţia versetului din Ioan 1:1, poţi căuta în Evanghelia după Ioan mai multe detalii despre poziţia lui Isus. Informaţiile suplimentare te vor ajuta să tragi concluzia corectă.
    De exemplu, iată ce a scris Ioan în continuare, în capitolul 1, versetul 18: „Nici un om nu l-a văzut vreodată pe [Atotputernicul] Dumnezeu“. Cu toate acestea, oamenii l-au văzut pe Isus, Fiul, aşa cum reiese din cuvintele lui Ioan: „Cuvântul [Isus] a devenit trup şi a locuit printre noi (şi noi am privit slava Lui)“ (Ioan 1:14, Cornilescu, 1996). Cum ar putea Fiul să facă parte din Dumnezeul Atotputernic? Ioan mai spune despre Cuvânt că era „cu Dumnezeu“. Însă cum poate fi cineva cu o persoană şi în acelaşi timp să fie acea persoană? Mai mult decât atât, în Ioan 17:3, Isus face o distincţie clară între el şi Tatăl său ceresc. El îl numeşte pe Tatăl său „singurul Dumnezeu adevărat“. În încheierea evangheliei sale, Ioan spune: „Acestea au fost scrise pentru ca voi să credeţi că Isus este Cristosul, Fiul lui Dumnezeu“ (Ioan 20:31). Observaţi că Isus este numit Fiul lui Dumnezeu, nu Dumnezeu. Aceste informaţii suplimentare din Evanghelia după Ioan ne ajută să înţelegem semnificaţia versetului din Ioan 1:1. Isus, Cuvântul, este „un dumnezeu“ în sensul că are o poziţie înaltă, însă el nu este Dumnezeul Atotputernic.

    VERIFICĂ DOVEZILE
    Să revenim la ilustrarea prezentată mai înainte. Să presupunem că unii elevi au nelămuriri chiar şi după ce profesorul le dă explicaţii suplimentare. Ce pot face ei? Pot consulta un alt profesor. Dacă acesta confirmă cele spuse de primul profesor, majoritatea elevilor nu vor mai avea dubii. În mod asemănător, dacă nu eşti sigur cu privire la ce a vrut să spună evanghelistul Ioan privitor la relaţia dintre Isus şi Dumnezeul Atotputernic, poţi apela la un alt scriitor biblic pentru informaţii suplimentare. Analizează, de exemplu, ce a scris Matei. El a citat cuvintele lui Isus referitoare la sfârşitul acestui sistem de lucruri: „Cât despre ziua şi ora aceea, nimeni nu le cunoaşte, nici îngerii cerurilor, nici Fiul, ci numai Tatăl“ (Matei 24:36). Cum demonstrează aceste cuvinte că Isus nu este Dumnezeul Atotputernic?
    Isus spune că Tatăl ştie mai multe lucruri decât Fiul. Însă dacă Isus ar face parte din Dumnezeul Atotputernic, ar şti şi el tot ce ştie Tatăl său. Aşadar, Fiul şi Tatăl nu pot fi egali. Totuşi, unii ar putea spune: „În Isus se îmbinau două naturi. Aici el vorbeşte în calitate de om“. Dar chiar şi aşa, ce putem spune despre spiritul sfânt? Dacă şi el face parte din acelaşi Dumnezeu, de ce nu a spus Isus că şi spiritul ştie ce ştie Tatăl?
    Pe măsură ce vei studia Biblia, vei găsi multe alte pasaje în legătură cu acest subiect, pasaje care confirmă adevărul despre Tatăl, Fiul şi spiritul sfânt. — Psalmul 90:2; Faptele 7:55; Coloseni 1:15.

  8. ADI
    Twitter:
    says:

    Am un martor care aduce acuzatii impotriva voastra zice ca iati dat carti de rugaciuni sataniste si un brelog satanist ca voi martori lui iehova iati dat lui carti de rugaciune sataniste si are dovezi clare si ma fc si pe mn sa cred asta ca voi sunteti satanisti deghizati in masunt rtori lui iehova da asta e parerea mea da deci e clar voi sunteti satanisti prefacatori nu si nu cred ca prietenul meu minte mia arata si mie brelogul si cartile si ce scriau niste lucruri sataniste da am vazut si eu asta deci oameni buni acesti martori a lui iehova sunt satanisti ei iau dat prietenului meu aceste carti si brelogul satanist feritiva de ei sunt periculosi da nu glumesc . io credeam ca cred in isus dar nui asa sa stiti .
    .-= Ultimul articol al lui ADI – „Să nu crezi că la adăpostul netului îţi poţi permite orice” =-.

  9. ADI
    Twitter:
    says:

    spun adevarul da
    .-= Ultimul articol al lui ADI – „Să nu crezi că la adăpostul netului îţi poţi permite orice” =-.

  10. MARIUS says:

    VORBESTI ADI CA SI CUM AI FI SPERIAT DE SATAN….PAI DRAGUL MEU…INVERSUNAREA TA FATA DE MARTORI E COPILAREASCA….AI GRIJE CU CE TE JOCI JOACA CU CELE SFINTE NU E JOACA …OK…SI ASCULTA SI SFATUL MEU IN ARMONIE CU BIBLIA DACA LUCRAREA ACEASTA A MARTORILOR E DE LA SATAN SE VA DISTRUGE DACA NU….AI GRIJE SA NU FI INPOTRIVA LUI DUMNEZEU….SPER SA AI MAI MULTA MINTE DATA VIITOARE SI SA ITI VEZI DE TREABA TA ….DACA ESTI CRESTIN DA DOVADA DE REZONABILITATE SI LASA TOTUL IN MANA LUI DUMNEZEU DACA NU ESTI…PACAT SATAN DE ASTFEL DE OAMENI SE FOLOSESTE …NU TE MIRA RAUL DE LA CEL RAU VINE ….URA SI MINCIUNA LA FEL…SATAN E RAU …SLUJITORII LUI LA FEL….DA DOVADA DE BUNATATE …SI DOVEDESTE ASTA…CINE VORBESTE DE RAU PE ALTI NU E DE LA DUMNEZEU..SI ESTE DE LA DIAVOLUL…INTELEGE SI TU ODATA CA OMUL E LASAT CU LIBERUL ALBITRU E LIBER SA ALEAGA …RAUL SAU BINELE TU CE ALEGI?
    MINCIUNA SAU ADEVARUL….SPER SA TE LASI LUMINAT DE DUMNEZEUL ADEVARAT…SI SA LASI SA LUCREZE CU INIMA TA…BIBLIA SPUNE CLAR…IN 2 CORINTENI 4:4 a căror minte necredincioasă a orbit-o dumnezeul(SATAN) veacului acestuia, ca să nu vadă strălucind lumina Evangheliei slavei lui Hristos, care este chipul lui Dumnezeu.

    6Căci Dumnezeu, care a zis: “Să lumineze lumina din întuneric”, ne-a luminat inimile, pentru ca să facem să strălucească lumina cunoştinţei slavei lui Dumnezeu pe faţa lui Isus Hristos.

    ADEVARUL ESTE UNUL SINGUR SI ACELA NU ASCUNDE NIMIC…E CLAR DOAR SA VREI SA INTELEGI SI DUMNEZEU VA LUCRA…DOAR SA VREI…SA FI SANATOS SI FERICIT

  11. ADI
    Twitter:
    says:

    Io sunt crestin dar tu marius mie nu mie frica de rau de satan cum confirmi tu gresit de tot eu sunt dusmanul lui satan sa sti eu sunt cu Dumnezeu prietenul meu eu sunt impotriva lui satan nu lu Dumnezeu gresit spus marius io Cred in Dumnezeu dar tu marius nu prea vad ca crezi in Dumnezeu cu Adevarat ai indoieli uneori vad eu uitate in ochi tai si dupaia in ochi mei ok dar nu cumva nu se foloseste si de tine marius satan ? eu aleg Binele dar tu marius ? eu sunt dusman cu satan si no sa am liniste pana el nu va fi omorat de dumnezeu acest demon pe satan lam blestemat de 100 de ori pe satan eu cred dupa parerea mea ca Religia adevarata a lui Dumnezeu este cea catolica pt ca am vazut ca catolici acepta toate adevarurile lui Dumnezeu Isus a format sfanta Preotie adica apostoli sfanta spovada indulgentele asa cred eu asa vad sfanta traime vine de la Dumnezeu nu de la Oameni Isus a zis luati si beti din acesta este sangele meu al noului si vechiului legamant faceti aceasta in amintirea mea acesta e trupul meu luatil si impartitil caci pt voi se varsa spre iertarea pacatelor sunt adevarate indulgentele pt ca asa zice Dumnezeu in Biblie da dar voi nu aveti asa cv cum imi spuneti voi ca sunteti crestini adevarati daca nu aveti indlugentele .
    .-= Ultimul articol al lui ADI – „Să nu crezi că la adăpostul netului îţi poţi permite orice” =-.

  12. MARIUS says:

    ”Nu prea vad ca crezi in Dumnezeu cu Adevarat ai indoieli uneori vad eu uitate in ochi tai si dupaia in ochi mei ok dar nu cumva nu se foloseste si de tine marius satan ? eu aleg Binele dar tu marius ? ”INDOIELI NU AM…DAR DACA SE FOLOSESTE SATAN DE MINE…DUMNEZEU STIE ASTA…SPER SA NU CAD IN
    CURSA LUI ASTA I E SCOPUL…ARE PUTEREA ASTA E LIBER PENTRU ORICE ISPITA SA MA FACA SA NU MAI CRED IN DUMNEZEU…DAR PUTEREA O AVEM DE LA DUMNEZEU PENTRU A REUSI DOAR SA VREM…ATAT…IN PRIVINTA BINELUI….CINE E ATAT DE PROST SA ALEAGA CE E RAU? DACA VREI SA DEZBATEM MAI PE LARG IN CE CREDEM AMANDOI ITI POT DA ID MEU DE MESSENGER…MA BUCUR CA ESTI CRESTIN COMVINS SI EU CANDVA AM DAT LA TEOLOGIE SI STIU MULTE DESPRE RELIGIE…OK…ACUM AM O ALTA PARERE PE CARE DACA VREI TI-O POT IMPARTASI SI TIE…

  13. ADI
    Twitter:
    says:

    inchizitia este din anglia
    .-= Ultimul articol al lui ADI – De ce mai avem păreri, dacă ne păstrăm anonimatul? =-.

  14. ADI
    Twitter:
    says:

    si italia spania australia indonezia noua zeelanda .
    .-= Ultimul articol al lui ADI – De ce mai avem păreri, dacă ne păstrăm anonimatul? =-.

  15. ADI
    Twitter:
    says:

    Eu cred ca cineva vrea sa desgroape morti dar nu e bine cred ca cineva are un interes cineva in asta evenimentul se discuta si astazi . oare cineva are un interes in asta ??? nu masoneria??
    .-= Ultimul articol al lui ADI – 80% dintre idei le găsesc în faţa monitorului =-.

  16. Andrei
    Twitter:
    says:

    Francmasoneria cauta sa distruga Romania

  17. Andrei
    Twitter:
    says:

    ING. VIOREL ROŞU, DR CAMELIA ROŞU

    DEZVĂLUIRI
    CUTREMURĂTOARE

    despre modul în care
    FRANCMASONERIA
    caută să distrugă

    ROMÂNIA

    Editura ANANTA, 1997

    Oferim această carte poporului român, popor greu încercat de-a lungul mileniilor, care are misiunea spirituală de a contracara acţiunile malefice ale Francmasoneriei.

  18. Andrei
    Twitter:
    says:

    Francmasoneria este o organizaţie secretă, o perfidă conspiraţie mondială cu scopuri malefice ascunse (singura organizaţie politică ce foloseşte în rău energiile naturii, prin ritualuri de magie neagră şi prin invocarea forţei Satanei), care urmăreşte să stăpânească într-un mod tiranic oamenii acestei planete (consideraţi simple animale cu faţă umană), prin instaurarea până la sfârşitul secolului a unei aşazise Noi Ordini Mondiale, în realitate noul haos al Satanei. Francmasoneria este de fapt condusă din umbră de mişcarea Sionistă prin intermediul aşa-zisului Guvern ultrasecret “invizibil” al Terrei numit şi Majestic 12 şi prin Marea Lojă Mamă şi Consiliul Suprem (formate numai din membri sionişti) B’NAI B’RITH. Mişcarea sionistă este formată din magnaţi evrei, adevăraţii bogătaşi ai Pământului, care controlează la ora actuală într-un mod diabolic finanţele şi aurul lumii. Membrii mişcării Sioniste utilizează tehnici subtile de magie neagră, se închină Satanei şi cu o inteligenţă diabolică stabilesc ierarhii ale răului între state şi puteri militare, organizează blocade economice şi de orice alt tip asupra ţărilor care îşi apără independenţa ameninţată, adesea ocupă teritorii şi ţări, creează conflicte interetnice în urma cărora fărâmiţează ţări (vezi tragedia din Yugoslavia pe care vor să o realizeze şi în România prin conflicte interetnice şi interreligioase în Transilvania, să nu uităm evenimentele din martie 1990 de la Târgu-Mureş); francmasonii folosesc metode foarte perverse: şantaj economic, politic, militar, informaţional, manipularea unor întregi naţiuni prin metode clasice (propagandă deschisă, corupţie, şantaj şi prin tehnici de război psihologic: intoxicarea cu informaţii false, pervertirea conştiinţelor omeneşti, dirijarea intereselor unor naţiuni şi popoare în direcţii contrare intereselor proprii, semănarea urii şi dezbinării între cetăţenii aceleiaşi naţiuni sau între popoare diferite). Pentru a realiza acest plan diabolic, mişcarea Sionistă a elaborat în 1897 la Congresul masonic mondial din Elveţia, 24 de procese verbale cunoscute sub numele de “Protocoalele înţelepţilor Sionului”. Deşi francmasonii susţin în mod pervers că aceste protocoale sunt false şi au fost făcute de cei care vor să denigreze francmasoneria, totuşi este evident pentru orice om inteligent că ele sunt reale pentru simplul motiv că tot haosul actual al omenirii confirmă în mod izbitor în cele mai mici amănunte ideile Protocoalelor, care constituie chiar planul fundamental de acţiune al Francmasoneriei, elaborat cu o inteligenţă diabolică de “înţelepţii Sionului” în aceste 24 de protocoale încă din 1897. Este evident că nu este vorba de o simplă coincidenţă şi că aceste protocoale stau la baza acţiunilor mişcării Sioniste care conduce şi coordonează în realitate toate lojile masonice şi reprezintă de fapt ce vrea să spună sloganul masonic “Prin haos la ordine”.

    • Alex
      Twitter:
      says:

      Voi Martori lui Iehova sunteti niste mincinosi falsi dupa parerea mea si cred ca profitati de buna credinta a oamenilor voi martori lui iehova ar fi bine sa recunoasteti ca profitati de buna credinta a oamenilor pt ca sunteti niste escrocii voi martori lui iehova ati incurajat fanatismul superstictile oameni ar trebui sa stie ca martori lui iehova sunt niste escrocii falsi impostori imbecili care ei ii invata pe oameni sa se omoare intre ei.

  19. andrei
    Twitter:
    says:

    agnostic Said in Wednesday, February 3rd, 2010 @16:14

    Galileo Galilei in fata inchizitiei. Prea puternica era biserica la momentul ala, obligandu-l sa abjure ori sa fie ars pe rug.

    Asa mi l-am imaginat pe Pavel Corut la OTV unde toti l-au combatut, singura diferenta fiind puterea redusa a bisericii, totusi foarte influenta…

  20. andrei
    Twitter:
    says:

    ROMÂNI, ACŢIONAŢI, PENTRU CĂ ÎNCĂ MAI ESTE TIMP SĂ NE SALVĂM!

    Fiecare îşi spune “Ce pot eu să fac? pentru că sunt mic, slab şi singur.” În realitate însă suntem mulţi şi puternici. Forţa noastră stă în unitatea noastră! În această privinţă Iisus a spus: “Unde se adună doi oameni în numele Meu, acolo sunt şi Eu.”

    Trebuie doar să devenim conştienţi de forţa noastră şi să acţionăm!
    Iisus a spus: “Cine are credinţă cât un bob de muştar va muta şi munţii din loc!”

    • bravissima
      Twitter:
      says:

      Draga Andrei ,am citit acum comentariile tale cu privire la aceasta religie.Nu am absolut nimic importiva ta,insa vreau sa iti spun ca inaite de a judeca pe cineva (ceea ce spune in Biblie ca cine judeca va fi judecat…si nimeni nu are dreptul sa o faca decat Dumnezeu)trebuie sa cunosti cate ceva din Biblie.Am impresia ca esti tare inrait cu religia ta si daca as lua-o la bani maruti habar nu ai de ce esti ortodox…doar ca ai tai te-au botezat asa ?Dar daca te nasteai dragul meu in africa ? mai erai ortodox?
      Cu siguranta nu …atunci….gandeste-te…fiecare e liber sa aleaga,fiecare are dreptul la opinie,fiecare are dreptul sa iubeasca ceea ce ii place si i se pare frumos in ochii lui….In Biblie spune iubeste-ti dusmanul ….si daca in cazul tau martorii lui Iehova sunt un pericol sau iti sunt dusmani…atunci cum respecti tu legea care a dat-o insusi Isus Cristos? Ce fel de crestin esti tu vorbind asa cu ceilalti oameni? Nu crezi ca r fi bine sa te educi mai intai pe tine si dupa sa vorbesti ? Se spune ca ceea ce tie nu iti place altuia nu ii face…daca si martorii lui Iehova ar vorbi asa despre ortodoxism? Daca ar publica si ei articole si pagini pe internet despre religia ta …si ar denigra pe toti ortodoxi din lumea asta? cum te-ai simti ? Bine? nu cred! Si stai linistit …iti spun eu care am studiat religiile….nimeni nu isi sacrifica timpul in folosul oamenilor cum o fac acesti martori.Eu ii apreciez si ii stimez deoarece nu vorbesc pe nimeni de rau….sunt injurati si raspund frumos,sunt batjocoriti si sunt mereu cu zambetul pe buze…au o spera,au un mod de viata frumos si curat…au studii inalte si sunt foarte curati si cinstiti….iti spun asta pentru ca sunt patroana unei mari companii si nu am stiut ca printre angajatii mei am si martori ai lui Iehova…am ramas profund impresionata de modul lor de a munci,de a vorbi si de a gandi…si eu aveam o parere proasta depre ei si daca unul dintre ei mi-ar fi spus ca este martor nu l-as fi angajat….am avut ceva probleme cu angajatii acestei companii si am descoperit ca marea majoritate care ma furau nu erau martori ci chiar ortodoxi ca si mine….ca cei care imi faceau probleme ani de zile si nu puteam progresa erau chiar cei din religia mea…am ramas profund miscata si am decis sa le studiez modul lor de viata….ii apreciez si ii stimez,chiar daca sunt un crestin ortodoz…imi e rusine ca sunt….mai gandeste inaite de a vorbi…totusi sunt si ei niste oameni…sa ai o zi placuta.

  21. claudiu says:

    Marius cum nu ai aflat!? Iată-le:
    (Ioan 10, 30) ,,Iar Eu şi Tatăl Meu una sântem.”
    (Ioan10, 37-38) ,,Dacă nu fac lucrările Tatălui Meu, să nu credeţi în Mine. Iar dacă le fac, chiar dacă nu credeţi în Mine, credeţi în aceste lucrări, ca să ştiţi şi să cunoaşteţi că Tatăl este în Mine şi Eu în Tatăl.”
    (Ioan 12, 44-45) “Iar Iisus a strigat şi a zis: Cel ce crede în Mine nu crede în Mine, ci în cel ce M-a trimis pe Mine. Şi cel ce mă vede pe Mine vede pe cel ce M-a trimis pe Mine.”
    (Ioan 14,7-9) “Dacă M-aţi fi cunoscut pe Mine, şi pe Tatăl Meu L-aţi fi cunoscut; Dar de acum îl cunoaşteţi pe El şi L-aţi şi văzut. Filip I-a zis: Doamne, arată-ne nouă pe Tatăl şi ne este de ajuns. Iisus i-a zis: De atâta vreme sânt cu voi şi nu M-aţi cunoscut, Filipe? Cel ce M-a văzut pe Mine a văzut pe Tatăl. Cum zici tu: arată-ne pe Tatăl?” ……v. 15. + (Ioan 17;11,21,22) + (Ioan 8, 16)
    (2 Corinteni 5,19) “Pentru că Dumnezeu era în Hristos, împăcând lumea cu Sine însuşi, nesocotindu-le greşelile lor şi punând în noi cuvântul împăcării.”
    (Filipeni 2; 5-6) “Gândul acesta să fie în voi care era în Hristos Iisus, care, Dumnezeu fiind în chip, n-a socotit o ştirbire a fi El întocmai cu Dumnezeu,”
    (Ioan 5, 23) “Ca toţi să cinstească pe Fiul precum cinstesc pe Tatăl. Cel ce nu cinsteşte pe Fiul nu cinsteşte pe Tatăl, care L-a trimis.”
    Din aceste versete vedem clar că trebuie în egală măsură să credem în Fiul ca şi în Tatăl; trebuie să cinstim pe Fiul ca şi pe Tatăl şi trebuie să-l primim pe Fiul ca şi pe Tatăl.

    13,14 : “Şi oriceveţi cere în numele Meu, aceea voi face, ca să fie slăvit Tatăl în Fiul. Dacă veţi cere ceva în numele Meu , Eu voi face.”

    (Ioan 16, 23-24) “…Adevărat, adevărat zic vouă: Orice veţi cere de la Tatăl în numele Meu El vă va da. Până acum n-aţi cerut nimic în numele Meu; cereţi şi veţi primi, ca bucuria voastră să fie deplină.”

    “În ziua aceea veţi cere în numele Meu; şi nu vă zic că voi ruga pe Tatăl pentru voi, căci însuşi Tatăl vă iubeşte pe voi, fiincă voi M-aţi iubit pe Mine şi aţi crezut că de la Dumnezeu am ieşit.”

    (Luca 23, 42-43): “Pomeneşte-mă, Doamne, când vei veni întru împărăţia Ta. Şi Iisus i-a zis: Adevărat grăiesc ţie, astăzi vei fi cu Mine în rai.”

    (Ioan 18, 4-6) “Iar Iisus, ştiind toate cele ce erau să vină asupra Lui, a ieşit şi le-a zis: Pe cine căutaţi? Răspuns-au Lui: Pe Iisus Nazarineanul. El le-a zis: Eu sînt. (YHWH) (Iahve). Iar Iuda Vânzătorul era cu ei. Atunci cînd le-a spus : Eu sânt, ei s-au dat înapoi şi au căzut la pământ.”

  22. marcu
    Twitter:
    says:

    Buna seara tuturor.
    Pt.Claudiu: stimate domn,dvs.citati niste versete -si este dreptul dvs-insa,cand adaugati,e grav…Asa ati facut cu Ioan 18: 4-6,adaugand tetragrama IHWH,ca si cand aceasta ar insemna “eu sunt”.Marea problema este aceea ca ,atat Cornilescu,cat si “marii teologi” care au scos editiile sinodale romanesti au tradus gresit in Exodul.De ce ? Pt.ca “eu sunt” nu este un nume ci o sintagma care poate fi atribuita oricui…pt.ca,nu-i asa, eu,Marcu SUNT CEL CE SUNT in mod precis !! La fel poate spune oricine…Iar cand Isus a spus : inainte de….Eu sunt” nu a facut altceva decat sa reitereze faptul ca El,Isus,este “cel dintai din toata zidirea(creatia)”.
    Afirmatia aceasta nu are a face cu tetragrama ,IHWH (IEHOVA),care este Numele lui Dumnezeu,al “singurului Dumnezeu adevarat-Tatal “-Ioan 17:3.Pavel insusi arata ca,desi in cer si pe pamant sunt “multi domni si dumnezei”,NOI AVEM UN SINGUR DUMNEZEU-TATAL”…
    Deci,iata ca exista un Suveran Suprem,Tatal,Iehova si Fiul Sau,Isus,care-i este supus.Isus este Calea,Adevarul si Viata,singurul Mijlocitor intre noi si Dumnezeu si Marele Preot.Desigur ca nu poate fi si Mijlocitor si Dumnezeu in acelasi timp,pt.ca,atunci,ar trebui sa mijloceasca intre noi si El insusi…De ce Isus este numit Dumnezeu ?Pt.ca este o Fiinta puternica,avand insusirile Tatalui imprimate cel mai bine in Fiinta Sa.Insa,niciodata Fiul nu este numit Dumnezeu Atotputernic si niciodata Biblia nu-l pune pe un palier egal cu Tatal.Dimpotriva,la sfarsitul domniei Sale de 1000 de ani,Fiul se va supune Tatalui…Intrucat Isus nu cunoaste ziua sfarsitului si nu are competenta de a aseza la stanga si la dreapta Sa in Regatul ceresc pe cine doreste,nu are doua insusiri de baza ale lui Dumnezeu: nu este nici omniscient,nici atotputernic.Sa nu ne jucam cu credinta,d-le Claudiu !! Daca nu credem in mod corect,daca nu avem acelasi Dumnezeu pe care l-au avut Abel,Enoh,Noe,Avraam,Moise,David,Isaia,Daniel,Petru,Pavel sau Ioan,credinta noastra este zadarnica !! Iar toti acestia au crezut si s-au inchinat NUMAI TATALUI….IHWH.
    Si,apropo,cand le-a spus apostolilor “Eu si Tatal una suntem.”..le-a si explicat: “CUM SI VOI SUNTETI UNA”…Este clar cum ??

  23. marcu
    Twitter:
    says:

    Bine,Claudiu…Ca nu exista viata dupa moarte,nu noi spunem…Noi spunem ca,in Locuinta mortilor (mormant,sheol,hades) nu este cunoastere,nu este nimic.Asa citim in Eclesiastul.Si,sigur ca nu exista viata dupa moarte…exista viata DUPA INVIERE !! Daca ar fi viata dupa moarte,ce sens ar mai avea invierea ??
    Ne botezam (nu suntem botezati ca voi,bebelusi fiind,pt.ca Isus a spus:cei care cred sa fie botezati…) pt.a recunoaste public ca ne-am dedicat lui Dumnezeu.Iar Isus este Regele nostru….Problema voastra,a ortodocsilor este alta,de fapt aveti mai multe:
    -credeti in treime,cand apostolul Pavel spune: I Corinteni 8:5,6 : …”AVEM UN SINGUR DUMNEZEU,TATAL”.Dvs.nu si nu,mai sunt doi…
    -credeti ca sufletul nu moare,in timp ce Biblia spune:”sufletul care pacatuieste…va muri”.Si cum toti pacatuim…
    -botezati bebelusii,cand Isus a spus:CEI CARE CRED sa fie botezati…
    -ii numiti pe preoti “parinti”,in timp ce Biblia spune “sa nu numiti tata …pe nimeni”
    -unii dintre conducatorii dvs.se autodenumesc “preasfinti”…sunt ei umili ??
    -va inchinati la chipuri…(icoane,cruce) ,cand Biblia interzice acest lucru…etc.etc…
    Lungul comentariu in care repostati niste texte biblice din Codex Sinaiticus si din traduceri in engleza si romana vadeste faptul ca dvs.nu sunteti cunoscator de greaca…
    Apoi,chiar la primul text afisat,intre versiunea in engleza si cea in romana exista diferente mari…
    Stauros nu inseamna “stalp” ci lemn,putand avea si semnificatia de stalp,insa fara a avea definita vreo forma anume.
    Stylos = stalp,coloana,este un alt termen decat stauros…
    Grecii de azi,vorbind neogreaca,o limba cu diferente fata de greaca veche,limba vorbita inca in sec.I,ii spun crucii stavros,fara a legitima in vreun fel traducerea stauros=cruce…pt.ca,in fapt,termenul cruce are
    ORIGINE LATINA,NU GREACA (CRUX) si este utilizat (cuvantul cruce) de la imparatul Constantin incoace,adica din sec.IV…dupa ce acest pagan a avut cica o viziune….
    Daca vreti sa discutam pe texte originale,nu este nici o problema: eu am trei Codexuri ,nu numai Sinaiticus…in format electronic,de asemenea Biblia de la 1688-Cantacuzino,Biblia de la Blaj-1793,Biblia Sinodala-1897, Biblia Sinodala 1918…ETC.AM TRADUCERILE MOFFAT SI KINGDOM INTERLINEAR -SCRIPTURILE GRECESTI-(NT)CU TEXT COMPARAT,ENGLEZA SI ROMANA,APOI CODEX SINAITICUS IN EBRAICA-GREACA-ENGLEZA.
    Vreti sa discutam despre erorile fundamentale din traducerile ortodoxe?? Va stau la dispozitie..
    Gresiti daca,postand texte pe care nici nu le intelegeti si apoi traduceri sinodale ca fiind “corecte”,credeti ca oricum,lumea va crede…Noi studiem,stimate domn si tocmai studiul ne-a ajutat sa credem si sa cunoastem Adevarul…

    • claudiu says:

      Iata o dovadă că sunteţi MINCINOŞII, adevăraţii antihristi:
      Apropo arată-mi un singur pasaj din Noul Testament, unde scrie Iehova!
      (Mat.9,27-29) Şi plecînd Iisus de acolo, doi orbi se ţineau după El şi strigau şi ziceau: ,,Miluieşte-ne pe noi, Fiule al lui David!” După ca a întrat în casă, au venit la El orbii şi Iisus i-a îtrebat:,,Credeţi că pot să fac Eu aceasta? Ei I-au zis: ,,Da, Doamne!” Atunci S-a atins de ochii lor zicînd:,, Fie vouă după credinţa voastră!” Şi s-au deschis ochii lor.
      (Marc.1,40-42) Şi a venit la El un lepros,rugîndu-L şi îngenunchind şi zicînd:,,Dacă vrei, Tu poţi să mă curăţeşti”. Şi făcîndu-I-Se milă, Şi-a întins mîna şi S-a atins de el şi i-a zis:,,Vreau, curăţeşte-te!” Şi îndată s-a depărtat lepra de pe el şi s-a curăţit.
      (Luca 8,41) Şi iată că a venit un bărbat, al cărui nume era Iair; şi acesta era mai-marele sinagogii. Şi căzînd la picioarele lui Iisus, Îl ruga să vină în casa lui.
      CUI S-A ÎNCHINAT APOSTOLUL PENTRU?
      (Luca 5,8) Şi văzînd Simon Petru, a căzut la genunchii lui Iisus, zicînd:,,Ieşi de la mine Doamne, că sunt om păcătos…”.
      (Ioan 10,30-33) Iar Eu şi Tatăl Meu una sîntem. Iarăşi au luat pietre iudeii ca să arunce asupra Lui. Iisus le-a răspuns: Multe lucruri bune v-am arătat vouă de la Tatăl Meu. Pentru care din ele, aruncaţi cu pietre asupra Mea? I-au răspuns iudeii: Nu pentru lucru bun aruncăm cu pietre asupra Ta, ci pentru hulă şi pentru că Tu, om fiind, Te faci pe Tine Dumnezeu.
      (Ioan 5,17-18) Dar Iisus le-a răspuns: Tatăl Meu pînă acum lucrează; şi Eu lucrez. Deci pentru aceasta căutau şi mai mult iudeii să-L omoare, nu numai pentru că dezlega sîmbăta, ci şi pentru că zicea că Dumnezeu este Tatăl Său, făcîndu-se pe Sine deopotrivă cu Dumnezeu.
      (Ioan 5,22-23) Tatăl nu judecă pe nimeni, ci toată judecata a dat-o Fiului. Ca toţi să cinstească pe Fiul, precum cinstesc pe Tatăl. Cel ce nu cinsteşte pe Fiul nu cinsteşte pe Tatăl care L-a trimis.
      Matei(18, 20) Că unde sunt doi sau trei, adunaţi în numele Meu, acolo sunt şi Eu în mijlocul lor.
      I Corinteni(5, 4) În numele Domnului nostru Iisus Hristos, adunându-vă voi şi duhul meu, cu puterea Domnului nostru Iisus Hristos…
      Luca(10,17) Şi s-au întors cei şaptezeci cu bucurie, zicând: Doamne, şi demonii ni se supun în numele Tău.
      Fapte(16,18) … Iar Pavel, mâniindu-se şi întorcându-se, a zis duhului: În numele lui Iisus Hristos îţi poruncesc să ieşi din ea. Şi în acel ceas a ieşit.
      Ioan(14,13-14) Şi orice veţi cere întru numele Meu, aceea voi face, ca să fie slăvit Tatăl întru Fiul. Dacă veţi cere ceva în numele Meu, Eu voi face.
      Ioan(15,16) … ca Tatăl să vă dea orice-I veţi cere în numele Meu.
      Ioan(16,23) Adevărat, adevărat zic vouă: Orice veţi cere de la Tatăl în numele Meu El vă va da.
      Ioan(14,26) Dar Mângâitorul, Duhul Sfânt, pe Care-L va trimite Tatăl, în numele Meu, Acela vă va învăţa toate…
      Fapte(3,16) Şi prin credinţa în numele Lui, pe acesta pe care îl vedeţi şi îl cunoaşteţi, l-a întărit numele lui Iisus şi credinţa cea întru El…
      Fapte(4,7 – 10,30) …Cunoscut să vă fie vouă tuturor, şi la tot poporul lui Israel, că în numele lui Iisus Hristos Nazarineanul, pe Care voi L-aţi răstignit, dar pe Care Dumnezeu L-a înviat din morţi, întru Acela stă acesta sănătos înaintea voastră.
      Fapte(4,30)… Întinzând dreapta Ta spre vindecare şi săvârşind semne şi minuni, prin numele Sfântului Tău Fiu Iisus.
      I Cor(1,2) Bisericii lui Dumnezeu care este în Corint, celor sfinţiţi în Iisus Hristos, celor numiţi sfinţi, împreună cu toţi cei ce cheamă numele Domnului nostru Iisus Hristos în tot locul, şi al lor şi al nostru.
      Efes(1,20-21) Pe aceasta, Dumnezeu a lucrat-o în Hristos, sculându-L din morţi şi aşezându-L de-a dreapta Sa, în ceruri. Mai presus decât toată începătoria şi stăpînia şi puterea şi domnia şi decât tot numele ce se numeşte, nu numai în veacul acesta, ci şi în cel viitor.
      Filipeni(2,9-11) Pentru aceea, şi Dumnezeu L-a preaînălţat şi I-a dăruit Lui nume, care este mai presus de orice nume; Ca întru numele lui Iisus tot genunchiul să se plece, al celor cereşti şi al celor pământeşti şi al celor de desubt. Şi să mărturisească toată limba că Domn este Iisus Hristos, întru slava lui Dumnezeu -Tatăl.
      (Marc.9,14-15) Şi venind ei la ucenici, au văzut mulţime mare împrejurul lor şi pe cărturari luându-se la întrebări cu ei. Şi de-ndată ce L-a văzut, mulţimea a fremătat şi a alergat să I se închine.
      (Ioan 10, 30) ,,Iar Eu şi Tatăl Meu una sântem.”
      (Ioan10, 37-38) ,,Dacă nu fac lucrările Tatălui Meu, să nu credeţi în Mine. Iar dacă le fac, chiar dacă nu credeţi în Mine, credeţi în aceste lucrări, ca să ştiţi şi să cunoaşteţi că Tatăl este în Mine şi Eu în Tatăl.”
      (Ioan 12, 44-45) “Iar Iisus a strigat şi a zis: Cel ce crede în Mine nu crede în Mine, ci în cel ce M-a trimis pe Mine. Şi cel ce mă vede pe Mine vede pe cel ce M-a trimis pe Mine.”
      (Ioan 14,7-9) “Dacă M-aţi fi cunoscut pe Mine, şi pe Tatăl Meu L-aţi fi cunoscut; Dar de acum îl cunoaşteţi pe El şi L-aţi şi văzut. Filip I-a zis: Doamne, arată-ne nouă pe Tatăl şi ne este de ajuns. Iisus i-a zis: De atâta vreme sânt cu voi şi nu M-aţi cunoscut, Filipe? Cel ce M-a văzut pe Mine a văzut pe Tatăl. Cum zici tu: arată-ne pe Tatăl?” ……v. 15. + (Ioan 17;11,21,22) + (Ioan 8, 16)
      (2 Corinteni 5,19) “Pentru că Dumnezeu era în Hristos, împăcând lumea cu Sine însuşi, nesocotindu-le greşelile lor şi punând în noi cuvântul împăcării.”
      (Filipeni 2; 5-6) “Gândul acesta să fie în voi care era în Hristos Iisus, care, Dumnezeu fiind în chip, n-a socotit o ştirbire a fi El întocmai cu Dumnezeu,”
      (Ioan 5, 23) “Ca toţi să cinstească pe Fiul precum cinstesc pe Tatăl. Cel ce nu cinsteşte pe Fiul nu cinsteşte pe Tatăl, care L-a trimis.”
      (Ioan 16, 23-24) “…Adevărat, adevărat zic vouă: Orice veţi cere de la Tatăl în numele Meu El vă va da. Până acum n-aţi cerut nimic în numele Meu; cereţi şi veţi primi, ca bucuria voastră să fie deplină.” “În ziua aceea veţi cere în numele Meu; şinu vă zic că voi ruga pe Tatăl pentru voi, căci însuşi Tatăl vă iubeşte pe voi, fiincă voi M-aţi iubit pe Mine şi aţi crezut că de la Dumnezeu am ieşit.”

      (Ioan 18, 4-6) “Iar Iisus, ştiind toate cele ce erau să vină asupra Lui, a ieşit şi le-a zis: Pe cine căutaţi? Răspuns-au Lui: Pe Iisus Nazarineanul. El le-a zis: Eu sînt. (YHWH) (Iahve). Iar Iuda Vânzătorul era cu ei. Atunci cînd le-a spus : Eu sânt, ei s-au dat înapoi şi au căzut la pământ.”

      (Marcu 14, 55-64)“55. Arhiereii şi tot sinedriul căutau împotriva lui Iisus mărturie ca să-L dea la moarte, dar nu găseau. 56. Că mulţi mărturiseau mincinos împotriva Lui, dar mărturiile nu se potriveau. 57. Şi ridicându-se unii, au dat mărturie mincinoasă împotriva Lui, zicând: 58. Noi L-am auzit zicând: Voi dărâma acest templu făcut de mână, şi în trei zile altul, nefăcut de mână, voi clădi. 59. Dar nici aşa mărturia lor nu era la fel. 60. Şi, sculându-se în mijlocul lor, arhiereul L-a întrebat pe Iisus, zicând: Nu răspunzi nimic la tot ce mărturisesc împotriva Ta aceştia? 61. Iar El tăcea şi nu răspundea nimic. Iarăşi L-a întrebat arhiereul şi I-a zis: Eşti tu Hristosul, Fiul Celui binecuvântat? 62. Iar Iisus a zis: Eu sunt (Iehova) şi veţi vedea pe Fiul Omului şezând de-a dreapta Celui Atotputernic şi venind pe norii cerului. 63. Iar arhiereul, sfâşiindu-şi hainele, a zis: Ce trebuinţă mai avem de martori? 64. Aţi auzit hula. Ce vi se pare vouă? Iar ei toţi au judecat că El este vinovat de moarte.”

      „Eşti tu Hristosul, Fiul Celui binecuvântat?” De ce se fereşte Arhiereul să rostească numele de Iehova sau de Dumnezeu? Iisus răspunde: „Eu sânt”

      (Ioan 15,5) „Eu sânt viţa, voi sînteţi mlădiţele. Cel ce rămîne în Mine şi Eu în el, acela aduce roadă multă, căci fără de Mine nu puteţi face nimic.”
      (Ioan 20,31) „Iar acestea s-au scris ca să credeţi că Iisus este Hristosul, Fiul lui Dumnezeu , şi, crezînd viaţă să aveţi în numele Lui.”
      (1 Ioan 5,11-12) “Şi aceasta este mărturia, că Dumnezeu ne-a dat viaţă veşnică şi această viaţă este în Fiul Său. Cel ce are pe Fiul , are viaţa; cel ce nu are pe Fiul lui Dumnezeu nu are viaţa.”

      Luca 16:
      19. Era un om bogat care se îmbrăca în porfiră şi în vison, veselindu-se în toate zilele în chip strălucit.
      20. Iar un sărac, anume Lazăr, zăcea înaintea porţii lui, plin de bube,
      21. Poftind să se sature din cele ce cădeau de la masa bogatului; dar şi câinii venind, lingeau bubele lui.
      22. Şi a murit săracul şi a fost dus de către îngeri în sânul lui Avraam. A murit şi bogatul şi a fost înmormântat.
      23. Şi în iad, ridicându-şi ochii, fiind în chinuri, el a văzut de departe pe Avraam şi pe Lazăr în sânul lui.
      24. Şi el, strigând, a zis: Părinte Avraame, fie-ţi milă de mine şi trimite pe Lazăr să-şi ude vârful degetului în apă şi să-mi răcorească limba, căci mă chinuiesc în această văpaie.
      25. Dar Avraam a zis: Fiule, adu-ţi aminte că ai primit cele bune ale tale în viaţa ta, şi Lazăr, asemenea, pe cele rele; iar acum aici el se mângâie, iar tu te chinuieşti.
      26. Şi peste toate acestea, între noi şi voi s-a întărit prăpastie mare, ca cei care voiesc să treacă de aici la voi să nu poată, nici cei de acolo să treacă la noi.
      27. Iar el a zis: Rogu-te, dar, părinte, să-l trimiţi în casa tatălui meu,
      28. Căci am cinci fraţi, să le spună lor acestea, ca să nu vină şi ei în acest loc de chin.
      29. Şi i-a zis Avraam: Au pe Moise şi pe prooroci; să asculte de ei.
      30. Iar el a zis: Nu, părinte Avraam, ci, dacă cineva dintre morţi se va duce la ei, se vor pocăi.
      31. Şi i-a zis Avraam: Dacă nu ascultă de Moise şi de prooroci, nu vor crede nici dacă ar învia cineva dintre morţi.
      Apocalipsa 6:
      9. Şi când a deschis pecetea a cincea, am văzut, sub jertfelnic, sufletele celor înjunghiaţi pentru cuvântul lui Dumnezeu şi pentru mărturia pe care au dat-o.
      10. Şi strigau cu glas mare şi ziceau: Până când, Stăpâne sfinte şi adevărate, nu vei judeca şi nu vei răzbuna sângele nostru, faţă de cei ce locuiesc pe pământ?
      Matei 25:46. Şi vor merge aceştia la osândă veşnică, iar drepţii la viaţă veşnică.
      Apocalipsa 20:15. Iar cine n-a fost aflat scris în cartea vieţii, a fost aruncat în iezerul de foc.
      Apocalipsa 14
      9. Şi al treilea înger a venit după ei, strigând cu glas puternic: Cine se închină fiarei şi chipului ei şi primeşte semnul ei pe fruntea lui, sau pe mâna lui,
      10. Va bea şi el din vinul aprinderii lui Dumnezeu, turnat neamestecat, în potirul mâniei Sale, şi se va chinui în foc şi în pucioasă, înaintea sfinţilor îngeri şi înaintea Mielului.
      11. Şi fumul chinului lor se siue în vecii vecilor. Şi nu au odihnă nici ziua nici noaptea cei ce se închină fiarei şi chipului ei şi oricine primeşte semnul numelui ei.
      ). Ioan 20:25 spune că au fost folosite cuie la răstignirea Lui – unul pentru fiecare mână. (La par s-ar fi folosit un singur cui.) De asemenea, Isus a descris răstignirea implicând mâini întinse (Ioan 21:18,19).

      • bravissima
        Twitter:
        says:

        Draga Claudiu ,ce lungi comentarii si din toate aste mai nimic nu se intelege…Totusi apreciez un singur lucru la tine ca esti evlavios….dar cu privire la jugnire e un lucru rusinos,pe care insusi Isus il interzice…sau hai sa ii spunem cei sapte ani de acasa.Daca cineva nu impartaseste convingerile tale asta nu inseamna ca trebuie sa ii denigrezi si sa ii consideri anticristi….tot ceea ce e frumos ca au la baza Biblia,aceeasi carte pe care toti o citim,ca e mai noua traducerea sau mai veche un singur lucru pot sa iti spun…numele lui Iehova este adevarat….cu toate ca vrei sa accepti sau nu el exista…atat in vechiul cat si in noul testament este scris…Asta am vazut eu cu ochii mei…sau poate m afaci si pe mine nebuna,mai sti ?ca un crestin ortodox ar trebui sa vorbesti frumos,fara sa jgnesti….Daca ortodoxismul e religia adevarata atunci cum demostrezi tu asta ? jignind si castigand discutii? Daca religia ta este cea adevarata ,nu crezi ca ar trebui sa ii ajuti si pe altii sa o afle,sa o inteleaga ? sau crezi ca punand punctul pe I GATA AI REZOLVAT CEVA ?cel mai bine e sa fi liber la discutie,sa fi maleabil si sa asculti si parerile altora,sa fi prietenos si dispus sa iubesti ceea ce altii iubesc…la fine toti suntem facuti dintr-un singur dumnezeu,care ne indeamna la iubire,nu la ura….daca te-ai fi nascut in africa cu siguranta nu mai erai crestin ortodox….ce faceai? credeai ca religia ta de acolo e cea adevarata ,numai pt faptul ca te-ai nascut acolo? nu crezi ca ar trebui sa fi mai deschis si sa accepti si parerile altora? iar daca biblia e la baza tuturor religiilor,nu crezi ca ar trebui sa te lasi influnetat de ceea ce ea spune….?

  24. claudiu says:

    dacă vreţi vă pun şi textul original în greacă veche!

  25. marcu
    Twitter:
    says:

    Claudiu…de ce nu iei lucrurile catinel??
    Haide sa vedem…
    1.Matei a scris Evanghelia sa in ebraica,deci a folosit Tetragrama….Sigur insa ca,fiind scrise in greaca,celelalte carti din NT nu contin Tetragrama,specifica limbiilor ebraica si aramaica…Mai multi traducatori ai Bibliei,printre care si Cornilescu in traducerea revizuita,au utilizat in NT fie Numele lui Dumnezeu sub forma Iehova sau Iahwe,fie DOMNUL,cu majuscule,aratand in prefata ca,oriunde scrie DOMNUL poate fi citit Iehova.Oricum,in Matei ,peste tot unde eruditii ortodocsi au scris Domnul-cu referire la Tatal,in original scrie IHWH.Deci…usurel,ca nu dau tatarii…
    2.A te prosterna in fata unor persoane proeminente era o cutuma veche la popoarele semite din timpul patriarhilor,deci si la evrei.Eu,avand sange semit cred ca inteleg mai bine acest lucru.Insa,stimate domn,sa nu confundam aceasta cu inchinarea,pt.ca evreii respectau cu strictete porunca a doua,stiind ca IHWH ESTE UN SINGUR IHWH…nu trei,cum credeti dvs.
    3.Va rog ca,in locul citarii unor versete fara legatura cu subiectul,sa incercati sa dialogati cu mine…sa faceti comentarii legate de afirmatiile mele,sa raspundeti la obiectiile ridicate…Am aratat ca noi,ca si evreii din vechime,ca si apostolii,AVEM UN SINGUR DUMNEZEU-TATAL.Dvs.de ce aveti inca doi ??
    Am aratat ca Isus este numit Dumnezeu,Dumnezeu tare,insa nu Atotputernic…Tatal,Iehova fiind Unicul Suveran Suprem.Am citat versete…dvs.de ce nu le comentati ???

    • claudiu says:

      GREŞIT! Nu ştiţi Istoria Bibliei! Noul Testament a fost scris în Limba ARMAICĂ NU ebraică!!! Sunt două limbi total diferite! Pe timpul lui Iisus se vorbea ARMAICA, Apostolii au scris toate cărţile în ARMAICĂ!

    • claudiu says:

      Matei 28,19
      19 πορευθεντεϲ μαθητευϲατε πατα τα εθνη βαπτιζοντεϲ αυτουϲ · ειϲ το ονομα του πρϲ και του ϋϊου και του αγιου πνϲ ˙

      19 Go, make disciples of all nations, baptizing them into the name of the Father and of the Son and of the Holy Spirit

      Duceţi-vă şi faceţi ucenici din toate neamurile, botezându-le în numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh.

      Când a coborât Duhul Sfânt de la Dumnezeu în timpul botezului lui Iisus Hristos, Ioan Botezătoru spune “În urma mea vine “cel ce ridică păcatele lumii, care mai înainte de mine a fost,…El vă va boteza cu Duh Sfânt”l Mai scris este: Eu vă botez cu apă, dar Cel ce vine după mine vă va boteza cu Duh Sfânt şi foc”!
      Ce spune Iisus femeii care a curvit: “iertate îţi sunt păcatele”, şi iudeii au spus că numai Dumnezeu poate ierta păcatele?
      Dacă Duhul Sfânt este de la Dumnezeu, şi Iisus Hristos poate boteza cu Duh Sfânt fiind Fiul lui Dumnezeu!
      Este un singur Dumnezeu, dar în 3 persoane, dovada la Matei 28,19.
      Iisus Hristos spune “Eu sunt CALEA; ADEVĂRUL ŞI VIAŢA”! “Eu sunt lumina lumii”,”"Cine mă va urma nu va umbla în întuneric ci în Lumină”!

  26. marcu
    Twitter:
    says:

    Claudiu…esti copil?? Noul Testament,numit impropriu asa…a fost scris in greaca…cu exceptia Evangheliei dupa Matei,care a fost scrisa in ebraica.In Tanach…Vechiul Testament,un verset din Geneza,cateva capitole din cartea Ezra,din Daniel si Ieremia au fost scrise in aramaica.
    Despre faptul ca in Izrael se vorbea aramaica in sec.I ai dreptate,se vorbea alaturi de greaca si ebraica veche…de aceea,expresii din Noul Testament precum:TABITA CUMI si ELI ELI LAMA SABACTANI sunt in aramaica.Dar atat,Claudiu…Este rusinos ca vrei sa dai lectii despre ebraica si aramaica unui evreu….Se spune aramaica,nu armaica,Claudiu…
    Asa faci si cu Biblia…citezi versete in nestire,fara legatura intre ele si nu raspunzi la intrebari.Daca Isus a spus: Eu sunt Calea Adevarul si Viata…cum deduci ca este vorba despre trei persoane,nu stiu…
    Dar Claudiu tata…noi trebuie,ca si crestini sa avem acelasi Dumnezeu ca Avraam,Isac si Iacov…iar acestia nu credeau in treime !! Ei aveau un singur Dumnezeu,Tatal,IHWH (IEHOVA)…Chestia cu trei -intr-unul a aparut in sec.IV,din considerente politice…Conciliul de la Constantinopole decretand la 382 e.n. aceasta dogma sub “obladuirea” legiunilor romane…Intreba-l pe parohul tau: daca evreii se inchinau aceluiasi Dumnezeu ca si noi,de ce nu se inchinau unei treimi ??

    • bravissima
      Twitter:
      says:

      Te respect pentru ceea ce esti,admir pe martori si sunt fericita ca mai sunt oameni buni ca tine pe lumea asta…totusi nu crezi ca bagi margaritare in gura porcilor???? AI spus ce aveai de spus…un om cu inima sincera intelege si trece la actiune …nu se limiteaza la vorbe…:)

  27. marcu
    Twitter:
    says:

    Si,interesant ca ai citat din Matei 28:19…vezi? Isus nu a spus: botezati-le copiii mici,ci pe ei,pe cei pe care ii faceau ucenici.Inca o inadvertenta cu ortodoxismul…

    • claudiu says:

      Serios!? Nu Apostolul Pavel a spus “am botezat şi casa lui Ştefania”, toată casa, unde erau şi copii!
      La Botez se pune numele copiilor, altfel dacă ei mor înainte ca să fie botezaţi, nu pot fi primiţi în Rai, pentru că nu au botezul, dar nici în iad, în acest fel rămân suflete pierdute bântuind pământul!
      Fără botez este imposibil să intri în Rai!
      Deoarece omul nu se ştie când moare, din această cauză se Botează copii de mici!

  28. marcu
    Twitter:
    says:

    Unde scrie asa ceva,Caudiu??
    Pai stimate domn,Abel,Enoh,Noe,Avraam,Isac,Iacov…Moise…David…Isaia,Daniel,Mica….etc…etc…NU AU FOST BOTEZATI !!Ei nu au parte de inviere ??
    Deci: cere-i popii banii inapoi…pt.ca NU SCRIE IN BIBLIE CA A BOTEZAT CINEVA BEBELUSI…Dimpotriva,scrie: CEI CARE CRED SA FIE BOTEZATI.Pe cale de consecinta,TOATA CASA nu inseamna si bebelusii…daca era asa,nefiind conform poruncii lui Isus,ar fi trebuit sa scrie explicit acest lucru.De ce ?? Pt.ca Petru nu s-a dus acolo si pur si simplu i-a cufundat in apa: nu,dimpotriva,INTAI LE-A PREDICAT EVANGHELIA.Si nu le-a predicat-o bebelusilor…
    Cere-i te rog parohului sa-ti arate unde scrie ca ,fara botez este imposibil sa fi mantuit….
    Apoi,mai spune-i ca in Biblie scrie asa : TOTI CEI DIN MORMINTE VOR AUZI GLASUL SAU (al lui Isus) SI VOR IESI AFARA…cei care au facut binele pt.viata,cei care au facut raul,pt.judecata.Si mai scrie: VA FI O INVIERE A CELOR DREPTI SI A CELOR NEDREPTI.Citeste la Faptele Apostolilor 24:15.
    Apoi…mortii sunt morti,ei cand mor,ajung in mormant,duhul lor ajungand la Dumnezeu,indiferent ce au facut pana atunci.Eclesiastul 12;7.CE SE INTAMPLA CU OMUL CAND MOARE?? CITESTE LA ECLESIASTUL 3:19,20. Eclesiastul 9:5,10…Chestia cu focul vesnic…chinul vesnic…este o inventie a popilor,ca sa le dea fraierii bani…sa-i trimita in rai.

    • claudiu says:

      Ioan 3,5 “Iar dacă cineva nu va fi botezat din apă şi Duh, nu va intra în Împărăţia Cerurilor”!
      Ce dovadă mai clară că nu se poate intra în Împărăţia Cerurilor fără botez!?
      După venirea Fiului lui Dumnezeu, s-a anulat legea veche păstrându-se doar foarte puţine din ea, după porunca Fiului lui Dumnezeu:
      “Nimeni nu toarnă vinul nou în burdufuri vechi, vinul nou se pun în burdufuri noi, nici nu coasă petic nou la haină veche, deoarece se va rupe şi mai tare”, burdufurile vechi reprezintă legea veche, iar burdufurile noi legea nouă, Legea lui Hristos!
      Cum spune Pavel: “toate cele vechi au trecut, toate sau făcut noi”!
      Porunca lui Iisus este porunca lui Dumnezeu!
      „Toată puterea Mi-a fost dată în cer şi pe pământ. Duceţi-vă şi faceţi ucenici din toate neamurile, botezându-i în Numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh. Matei 28,18-19
      Faptele Apostolilor
      38. „Pocăiţi-vă” , le-a zis Petru, „şi fiecare din voi să fie botezat în Numele lui Isus Hristos, spre iertarea păcatelor voastre; apoi veţi primi darul Sfântului Duh.

      15. Apoi le-a zis: „Duceţi-vă în toată lumea, şi propovăduiţi Evanghelia la orice făptură.
      16. Cine va crede şi se va boteza, va fi mântuit; dar cine nu va crede, va fi osândit. Marcu 16.

  29. marcu
    Twitter:
    says:

    In primul rand tin sa te felicit,Claudiu pt.doua lucruri: pt.ca esti un luptator pt.credinta ta si in al doilea rand,pt.ca ,spre deosebire de majoritatea oamenilor,studiezi Biblia.
    Acum sa trecem la analiza:
    -da,Claudiu,FARA BOTEZ NU POATE AJUNGE CINEVA IN CER.Insa,Dumnezeu nu ne-a creat pe noi pt.a popula cerul.Cand l-a creat pe Adam,apoi pe Eva,Dumnezeu a zis :CRESTETI,INMULTITI-VA SI UMPLETI…PAMANTUL!!!!”
    Cand Noe a parasit corabia,Dumnezeu a reannoit legamantul acesta cu casa lui Noe…
    -Isus,i celebra Predica de pe munte ( Matei cap.3,4 si 5),a spus:
    -fericiti cei saraci in duh,caci a lor este Imparatia cerurilor …dar a mai spus ceva: FERICITI CEI BLANZI,CACI EI VOR STAPANI PAMANTUL !!!
    Iata unde este hiba,Claudiu…cei care fac parte din Mireasa lui Christos,trebuie sa fie nascuti din nou,prin botezul cu apa si cu duh sfant.Acestia,conform Apocalipsei,vor avea parte de intaia inviere,iar cei care vor fi gasiti vii la venirea lui Isus vor fi rapiti la cer,fiind regi si preoti in cer,alaturi de Regele Isus.Majoritatea celor credinciosi insa,prezentati in Apocalipsa ca “o mare multime pe care nimeni nu poate sa o numere …si care vine…din necazul cel mare” fac parte dintre “cei blanzi care vor stapani pamantul”.Despre ei scrie Isaia ca vor construi case…vor sadi vii…sigur ca toate acestea se vor intampla pe pamant…..
    Acum te intreb: tu predici Evanghelia “oricarei fapturi” ??
    Apoi: daca predici unui ateu care ajunge sa creada,renunta la lucrurile care nu sunt dupa voia lui Dumnezeu,insa cu o zi inainte de botez moare in accident…va fi acesta mantuit ??Ce zici ?? Sigur insa ca mantuire nu inseamna neaparat sa mergi la cer…Scrie ubdeva ca botezul mantuieste ??…Si,nu mi-ai raspuns: Abel,Noe,Avraam…Moise David…nefiind botezati,sunt mantuiti sau nu ??
    Nu vrei sa studiem impreuna Biblia ??Nu vrei sa-ti trimit un DVD unde vei gasi cele mai vechi Biblii romanasti ( Biblia Cantacuzino-1688,Biblia de la Blaj-1793,Biblia Sinodala-1893,etc) ,precum si Codexurile ??
    Asa,ca sa nu te mai inspiri de pe net,unde traducerile nu sunt exacte…

  30. stefan says:

    salut Marcu,ma numesc Stefan si as dori sa-mi trimiti mie DVD-ul daca poti,platesc eu taxele postale.Uite e-mail-ul meu fanelaca@hotmail.com sau lacatusiu_fanel@yahoo.com.Multe salutari!(un simpatizant de-al vostru)

  31. marcu
    Twitter:
    says:

    Buna,Stefan.O sa-ti scriu pe mail sau mai bine sa vb.pe mess…ID-ul meu este marcu.5757@yahoo.com
    Te astept pt.a stabili detalii…daca locuiesti in Bucuresti,Pitesti,Craiova,Ploiesti,Buzau,Brasov,Tg.Mures,Cj.Napoca,Baia Mare,Oradea,Deva,Arad,Timisoara,Sibiu…Szeged,Budapesta,pot sa-ti trimit DVD-ul cu o masina a firmei noastre…
    Succes !!

  32. Ceochy
    Twitter:
    says:

    Wuooo!
    Ti-ai gasit cu cine sa te intreci in polemici :))
    Deh, fiecare-si apara religia lui dar nu inteleg de ce se streseaza atat de mult astia de mai sus.
    Pana la urma atata timp cat religia X admite faptul ca exista o forta superioara careia sa se roage iar invataturile acelei religii indeamna la a face bine, e-n regula. Toti au cate-un Dumnezeu dar fiecare ii atribuie un alt nume.

  33. marcu
    Twitter:
    says:

    Pt.Ceochy: logica dvs.este una egalitarista…Si Trabantul si Mercedesul sunt marci de autoturisme….amandoua “progeniturile” au roti,volan,motor,transmisie…dar nu e tot una pe care dintre ele o conduci…
    In ce priveste credinta,nu e tot una daca te inchini adevaratului Dumnezeu,Celui care si-a jertfit Fiul pt.ca noi sa avem sansa salvarii sau unui dumnezeu fals,care nu te poate ajuta cu nimic…A face bine ??? Care este etalonul cel mai bun pt.bine ??

  34. Ceochy
    Twitter:
    says:

    Marcu,
    Asa cum nimeni nu iti poate schimba convingerile cu privire la Dumnezeul tau [acum ai sa spui ca nu exista decat un singur Dumnezeu; adevarat, dar fiecare religie pretinde ca "al ei" este cel adevarat], asa nici tu nu poti sa ii acuzi pe altii ca fac parte dintr-o familie care este de o anumita religie. Odata ce ai fost `indoctrinat` inca de mic sa crezi in anumite adevaruri ale religiei tale.
    Nu poti sa iti arogi dreptul te a acuza reprezentantii altor credinte ca sunt eretici sau ce or mai fi. Si tu, probabil, esti privit de ei la fel. Asta daca gandesc si ei ca tine, in ofensiva.
    Eu sunt ortodoxa; merg la biserica la catolici. Mi se pare ca mi se potriveste mai bine. Poate ca sunt considerata de unii ortodocsi un fel de `tradatoare` dar e doar problema lor. Si oricum, diferente mari nu exista, doar ca simt ca greco mi se potriveste mai bine.
    Exista si Mercedes si Trabant pe soselele din Romania. Dar poate Mercedesul are probleme tehnice, pe cand Trabantul este nou; poate unii sunt fideli Trabantului, ii leaga anumite amintiri. Poti sa ii acuzi ca nu si-au cumparat Mercedes ca sa se faleasca cu el in fata celorlalti?

    Discutia asta poate deveni interminabila, nu are rost sa ne contrazicem. Sper doar sa ajungi sa ii accepti si pe cei care cred ca Buddha este Dumnezeul lor sau ca zeul X este forta superioara care le dirijeaza vietile.
    As spune “du-te si increstineaza Africa, daca tot te gandesti la mantuirea lumii”. Si nu se vrea a fi ofensa.

    Nu mai raspund la subiectul asta.

  35. marcu
    Twitter:
    says:

    Buna,Ceochy.Chiar daca nu raspunzi la acest subiect,eu consider necesar sa-ti raspund.
    1.Nu am fost “indoctrinat de mic”…m-am botezat la 47 de ani.
    2.Mama mea are o alta religie…
    3.Ai inteles gresit: nu este o problema daca o persoana conduce un Trabant si alta un Mercedes.In fond,fiecare conduce masina pe care si-o permite…Am afirmat ca nu este acelasi lucru,nici pt.persoana in cauza,nici pt.ceilalti.Alta siguranta,alte performante,alt statut social…Asa e si cu religiile.Eu nu judec pe nimeni si aici nu sunt “in ofensiva” ci in aparare,pt.ca a fost creat acest site pt.a ne condamna.
    4.Eu nu am afirmat niciodata despre cineva ca ar fi eretic si ar trebui sa-ti ceri scuze…Eu afirm ca sunt eretice anumite invataturi,anumite concepte,unele traditii.Niciodata insa nu atac persoane,pt.ca eu il iubesc si pe d-l.X,securistul care ne prigonea in timpul lui Ceausescu.Il intalnesc aproape zilnic,il salut pt.ca este mai in varsta decat mine,adesea vorbim si uneori imi beau cafeaua in localul fiului sau.
    5.Nu inteleg insa pt.ce ai intrat aici…cand inca nici nu ai un concept religios bine conturat.Sigur ca ,in alta ordine de idei,este dreptul oricui sa-si spuna parerea…pacat este numai ca,de cele mai multe ori,ideile lipsesc.

  36. marcu
    Twitter:
    says:

    Si,apropo de numele tau,Ceochy…in dialectul motesc de pe Valea Ariesului inseamna cozi (ale femeilor,iar ceocii sau ciocii se legau fie peste cap,fie in stanga si dreapta capului,cozile fiind indoite de la mijloc si legate cu varful in sus).Inca se mai pastreaza traditia “ciocilor” in cateva localitati,iar eu,nascut fiind acolo,apreciez foarte mult astfel de lucruri.Fac aceasta precizare pt.a nu fi inteles gresit…

  37. Ceochy
    Twitter:
    says:

    Hei, nu te-am acuzat ca iti aperi religia, ci doar ca incerci prea mult sa ii convingi pe altii. Iar daca cineva nu este de acord cu tine, automat vii cu replica. Nu stiu daca ar trebui sa te agiti atat de mult.
    Cat despre orientarea mea religioasa iti pot spune ca este foarte bine conturata, fara niciun dubiu. Dar asta nu inseamna ca voi veni cu 3747857843 de argumente ca sa demonstrez cuiva asta fiindca fiecare e liber sa creada cat de tare vrea si in cine vrea. In niciun caz nu voi incerca sa atrag spre catolocism pe nimeni fiindca fiecare se orienteaza inspre ceea ce simte ca i se potriveste.
    Practicile martorilor lui Iehova [si-l citez pe Cris: "Incerca ea sa-mi mai explice ca Dumnezeu iubeste o singura religie, ca nu trebuie sa ne jertfim acum pentru ca a facut-o Iisus acum 2000 de ani, plus multe alte chestii de genul asta."] nu mi se par deloc.. etice.

  38. marcu
    Twitter:
    says:

    Predicarea Evangheliei este o obligatie expresa a fiecarui crestin,o cerinta a mantuirii conform Romani 10:10 si Matei 24:14.Si…una ete ca vin cu replica…pt. ca eu am o credinta ferma si mi-o apar in orice situatie…alta sa ma agit,aici tu gresesti.Sigur ca fiecare om este liber sa creada ceea ce doreste si cum doreste,insa fiecare trebuie sa fie corect informat…pt.ca majotriatea oamenilor nu isi intemeiaza credinta pe convingeri ferme,pe cunoastere-de exemplu cunoasterea Bibliei este la un nivel extrem de scazut-si de aceea noi avem obligatia sa atragem atentia asupra Adevarului,asa cum este cuprins in scripturi,sa informam corect oamenii asupra scopului lui Dumnezeu…Nu obligam pe nimeni nici sa ne asculte,nici sa ne urmeze…..
    Iar practicile martorilor lui Iehova: predicarea din casa in casa,pe strazi,la locurile de munca,in centre comerciale…etc…oferirea de literatura explicativa si ajutatoare…constituie porunci biblice si de aceea sunt cat se poate de etice.Isus a spus : mergeti si faceti ucenici….cei care cred sa fie botezati…a randuit alti 70,pe care i-a trimis…doi cate doi…in toate cetatile si satele lui Izrael…Oare nu sesizati similitudinile ??

  39. Adrian R.M.
    Twitter:
    says:

    Ceochy! Martorii lui Iehova nu incearca sa convinga pe nimeni dar pleaca in lucrarea de predicare si fac vizite ulterioare, deoarece aceasta este vointa lui Dumnezeu cu toate chiar daca stiu ca nu vor fi ascultati de multi vor fi batjocoriti, persecutati etc ei ramin fideli vointei lui Dumnezeu ca crestini deoarece aceasta este misiunea lor asa cum si Isus a predicat fiind principala sa activitate din viata sa. Iata ce a spus el cu o anumita ocazie: “Trebuie sa anunt… vestea buna despre regatul lui Dumnezeu, fiindca p/u aceasta am fost trimis” (Luca 4:43). Isus a stiut ca incepuse o lucarere pe care nu avea sa o termine singur. Cu putin timp ca inainte sa moare El a prezis ca mesajul despre Regat va fi predicat “in toate natiunile” (Mar.13:10). Si aceasta misiune Isus li-a incredintat-o discipolilor sai (Mat.28:19,20).
    Marcu a mentionat mai sus ca toate practicile Martorilor lui Iehova constituie niste porunci biblice si indiferent ca vor fi ascultati sau nu trebuie fiecare sa fie corect informat deoarece la sigur oamenii in ziua de azi nu au o cunostinta temeinica a invataturilor din biblie si pina la urma Isus a promis ca lucrarea pe care li-a incredintat-o discipolilor avea sa continue “pina la incheierea sistemului”!

  40. Fredy says:

    salut! vad ca discutiile sun tare mari pe aici! va pot spune ca sunt un martor al lui Iehove! probabil ca o sa ma judecati din privinta asta. Am sa ii scriu in primul rand lui Alex,care sustine ca ne indemnam unii pe altii la crime. Cum ai ajuns la concluzia asta? Ai argumente? am sa las adresa mea de messenger aici sworst_alfred@yahoo.com

  41. gabbyy
    Twitter:
    says:

    “Cum ar putea creştinii accepta un Dumnezeu de o asemenea cruditate, care ar accepta o tortură eternă asupra creaturilor sale?” [revista - Criswell Theological Review] – “Teologul Clark Pinnock afirmă că un Dumnezeu care ar face aşa ceva, s-ar asemăna mai mult cu Satan. Un alt cercetător al Bibliei, Philip Hughes, afirmă că, credinţa într-o pedeapsă eternă e mai mult legată de mitologia greacă decât de Biblie.” Am observat ca la inceputul acestui articol, Cristian a spus ceva foarte interesant:

    “Mergeam acum cateva zile pe strada cand, deodata vine o femeie la mine si imi da niste pliante de genul: “Ti-e frica de IAD?”. Initial nu stiam despre ce este vorba, dar a inceput ea sa-mi explice ca oamenii dupa ce mor ori se duc spre viata vesnica, ori mor de tot (adica ajung in iad)”

    As dori sa clarific un lucru, in acest sens. Doctrina iadului nu apartine si acestei organizatii religioase Martorii lui Iehova, iar cand sora ti’a spus “ca oamenii dupa ce mor ori se duc spre viata vesnica, ori mor de tot” pai chiar mor de tot…

    Biblia ne spune ca moartea este chiar opusul vietii, iar la Romani 6:23 scrie ca “Plata pacatului este moartea” nu un loc al chinului vesnic, asa cum sustin conducatorii religiosi.

    Cat despre viata vesnica de care ti’a vorbit sora, nu reprezinta raiul ceresc, cum probabil ti’ai imaginat. Multi atei sunt de parere ca daca ar exista Dumnezeu nu ar exista nici toate aceste suferinte si nici chiar moartea. Problema este ca dupa ce Adam si Eva nu au ascultat de Dumnezeu si au mancat din fructul interzis, ei nu s’au mai putut bucura de Conducerea Divina, ci oamenii au inceput sa se conduca singuri. Drept dovada, toate aceste guverne monarhice, adica fiecare tara este condusa de un presedinte si cate un guvern. De asta se si numeste “guvern”, adica guverneaza (sau conduce) poporul. Iar dexonline.ro ne spune despre cuvantul guvern ca inseamna “Organ suprem al unui stat având putere executivă si de dispozitie; stăpânire.” Insa Dumnezeu, ne promite prin cuvantul sau, Biblia ca va veni un timp in care va prelua conducerea si va transforma acest pamant intr’un paradis. “Şi am auzit un glas tare, care ieşea din scaunul de domnie, şi zicea: “Iată cortul lui Dumnezeu cu oamenii! El va locui cu ei, şi ei vor fi poporul Lui, şi Dumnezeu însuşi va fi cu ei. El va fi Dumnezeul lor. El va şterge orice lacrimă din ochii lor. Şi moartea nu va mai fi. Nu va mai fi nici tânguire, nici ţipăt, nici durere, pentru că lucrurile dintâi au trecut.” (Revelatia sau Apocalipsa 21:3,4)

  42. Alex
    Twitter:
    says:

    Care este Religia Adevarata Parerea mea este ca Religia Catolica este religia adevarata a lui Dumnezeu.De ce ? Religia ortodoxa Biserica ortodoxa imprumuta 200 de milioane de euro ca sa faca o catedrala cu magazine si cu multe parcari oare nu era mai bine ca 100 de milioane sau 200 de milioane sau macar un milion sa dea oamenilor ei ce fac construiesc o catedrala de 200 de milioane nu era mai bine ca sa dea oamenilor acesti bani sau sa ajute pe oameni nu misepare corect deloc este si criza inca.
    La stiri am vazut intro zi ca zicea ca preoti ortodocşi nu simt criza din simplu preot el a ajuns un preot afacerist. oare e corect asa ceva nu deloc. oare lu Isus ii place? Iar preoti ortodocşi fac cum trebuie cand baga dusmanie in credinciosi.

    aceasta religie nu este adevarata deloc.

    • Andrei says:

      Si cine e aceasa ”Biserica Ortodoxa”, Alex? Nu sunt chiar oamenii? Nu asta inseamna ”Biserica”?

  43. Alex
    Twitter:
    says:

    Care este Religia Adevarata Parerea mea este ca Religia Catolica este religia adevarata a lui Dumnezeu.De ce ? Religia ortodoxa Biserica ortodoxa imprumuta 200 de milioane de euro ca sa faca o catedrala cu magazine si cu multe parcari oare nu era mai bine ca 100 de milioane sau 200 de milioane sau macar un milion sa dea oamenilor ei ce fac construiesc o catedrala de 200 de milioane nu era mai bine ca sa dea oamenilor acesti bani sau sa ajute pe oameni nu misepare corect deloc este si criza inca.
    La stiri am vazut intro zi ca zicea ca preoti ortodocşi nu simt criza din simplu preot el a ajuns un preot afacerist. oare e corect asa ceva nu deloc. oare lu Isus ii place? Iar preoti ortodocşi fac cum trebuie cand baga dusmanie in credinciosi.
    aceasta religie nu este adevarata deloc.

    • Andrei says:

      Tatal meu e preot. Crede-ma ca simte criza la fel de multi ca restul planetei. De unde aberatiile astea?

  44. Alex
    Twitter:
    says:

    Religia sau Secta Martori lui iehova Mam dus cu cativa prieteni pe un deal unde era si un lac si cand neam intors un Martor a lui iehova imi zicea unde ai fost mia fost teama si frica ca teai inecat ca teai aruncat in lac si ca ma cautat.
    Si ca nu e de capul tau. Iam explicat acelui Martor a lui Iehova ca am fost sa ma plimb cu prieteni mei ca ei mau rugat daca ii refuzam se suparau pe mine acel martor a lui ieheva mia zis nu ma intereseaza.
    Mie mia dat un exemplu de gandit ca nu are cultura si credinta ca nu crede cu adevarat in Dumnezeu cum vorbea ii era frica de lac de moarte de mare si oceane acelui martor a lui iehova.

    Comportamentul lui era de frica totala nu de curaj numia placut deloc comportamentul lui deloc.
    El credea ca ma aruncam in lac cu prieteni mei doar nu suntem nebuni sau tampiti sa facem asta acest martor a lui iehova are conceptii proaste si gresite.
    Au fost oameni care neau vazut ca nu neam aruncat in lac.
    Neam intors si iam zis acelui martor a lui iehova mie nu mia fost frica de lac pentru ca Dumnezeu ma pazeste si este in mine si ingerul meu ma pazeste si Isus a zis eu voi fi cu voi pana la sfarsitul lumii.
    Iam zis ca este cu mine Dumnezeu si iam zis ca cine are credinta nu ii este frica.
    Cine nu are credinta e Necredincios.

  45. Alin says:

    careva sa zica, tu nu esti iehovist nu?
    Din cate ziceai acolo spuneai ca sunt convingatori.

    Nu cumva ai facut textul asta sa ne faci sa venim la Iehova?

    Ia mai gandestete.

  46. Alin says:

    Din punctul meu de vedere nu trebuie sa credem ca iadul exista.Bunica mea mi-a spus odata ca trebuie sa crezi numai si numai in Dumnezeu. Dar noi credem mai mult ca iadul si Satana exista mai mult de cat Dumnezeu. Celor mai multi le e frica de iad care nu exista.

    Apariţii pe Twitter

    Aşteptăm


 Lasă un răspuns